Jag har världens Bästa Vänner <3

Hej bloggen!
Dagen igår var underbar. Den började med att jag och Emilia åkte från henne för stt möta upp mami vid flygis. Där handlade vi allt vi sulle ha och sedan var det bara att börja fixa i ordning båden oss och middagen. Det blev vitlöksbröd med avokadosås till förrätt, efter det kyklingwook och till efterrätt kladdkaka med grädde och bär. Efter maten gick alla brudar ut och körde burken, vilket var hur kul som helst. Trotts nycklar i huvudet och lite andra incidenter haha. Vi fick även med oss några följeslagare, ett par grabbar som hakade på i leken haha. Efter det körde gänget som var kvar twister och hade det bara allmänt mysigt innan det var dags för sista gänget att dra och för oss som skulle sova kvar att gå och lägga oss. 

Jag måste bara säga att jag verkligen har världens finaste vänner. Tack för en underbar kväll igår brudar! <3

  

Lite av sakerna jag fick igår. ingen bra bild men jag lägger upp en bättre senare. Fick halsbandet som det står ''EJJI'' på från mina brudar och ringen och nagelacket från Emilia =)  Sen även massa andra fina saker, tack finisar <3

Nu ska jag och Emilia äta frukost och fixa i ordning efter igår.

Pusspuss / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0