Saknar tiderna <3

Tjenna!
Sitter här och tänker på sommaren. Gud så långt borta den känns just nu, det är så kallt ute så man tror knappast att det har varit sommar i det här landet. Undra varför man egentligen plågar sig själv genom att bo här? Okej jag kankse överdriver, men ärligt vad man än sätter på sig så fryser man! Men gud vad jag längtar tillbaka till sommaren 2010,  en riktigt varm och skön sommar var det. Så många minnen man har, helt underbart. En av de starkaste minnen jag har är nog när jag och brudarna var på grönan, precis innan vi alla 4 hade blivit riktigt bra vänner. Det var då allt började..det var egentligen då vi för första gången blev Ejji. Gud så kul vi hade, en helt underbar sommar med er flickor. Åh fatta vad kul vi ska ha nästa sommar..GUD vad jag längtar! Jag vill ha sommar NUUU!



Denna bild väcker minnen, åh vad jag älskar er tjejer! Vår vänskap får mig att le bara jag tänker på oss <3



Jag och Elin när vi satt på bussen till grönan, bruna och fina! Åh vad jag älskar sommaren <3

Nej nu ska jag inte drömma mig bort för länge. Ska sticka iväg och träna snart, skönt då blir man iallafall varm i kroppen.

Pusspuss / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0