Te och lussebulle! =)

Hejsan =)
Just nu sitter jag och dricker te och käkar en lusebulle, gott gott! Snart blir det äta och sticka iväg och träna, undra vad vi ska göra för kul idag. Hard work som vanligt antar jag, vi brukar nämligen ha hårdkörning med styrka på måndagsträningarna. Men det är faktiskt väldigt skönt tycker jag, bara man är taggad..annars blir det lite småjobbigt. Eller ah klart att det är jobbigt som satan annars, men det ger mycket och man får en sån otroligt skön kännsla efter! I morgon är vi lediga också, lärarna skulle på någon softs kurs typ. Tyvärr blir det plugg då för min del, men det är ju alltid skönt med en riktigt lång sovmorgon.



Mums! =D

Ha en bra måndagskväll allihopa!
Puss och kram/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0