Sjuk = Suger!

Tja tja !
Den här dagen måste verkligen varit den mest värdelösa på länge. Det ända jag har gjort är att ligga i min säng, käkat, sovit och suttit vid datan. Jag tror att jag har kollat på allt som går att kolla på, det känns typ så. Ni vet alla roliga youtube klipp från cirkus möller, parlamentet, sean banan och sen kenza tyra show och ana gina show, plus att jag har kollat på en film och läst 1000 bloggar. Kul va? Fan jag hatar att bara ligga och känna att man inte gör någon nytta på något sätt, att man bara ligger och latar sig. Det är så tråkigt. Jag  vill vara med mina vänner, skratta och ha kul, det längtar jag efter. Sen kan jag inte sova heller, har ju sovit halva dagen..och det finns ingen normal människa som är vaken och man kan snacka med heller. Just nu är dte bara massa idioter och töntar man kan prata med, det suger..usch!

Aja jag ska inte klaga mer, har ju planerat att bli frisk i morgon! :D Är ju trotts allt bara förkyld även om mamma trodde att jag hade lite feber..men det låtsas vi inte om! Det är bara en inbillning :D Hon var så gullig idag, det är det bästa med att vara sjuk..att man blir ompysslad. Hon kom hem med värsta lyxmaten till mig..med sushi, tomater, potatissallad och massa godis! :D Sen kom min bror och fixade juice till mej, =) Fast, kan tycka att jag var värd det för det fanns ingen mat i kylen på hela dagen, så jag fick klara mej på 2 ägg och 2 mandariner på hela dagen, hehe not najs! nej fyfan undra hur man ska göra för att kunna somna? Kanske ska ta och lyssna lite på twilight..? Laddade nämligen ner ljudböckerna till dem förra gången jag var sjuk, shit det var väldigt längesen om jag tänker efter..? Aja, vet inte vad jag babblar om hehe Godnatt alla som inte sover!
Puss Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0