Nyss hemkommen!

Tjena!
Kom just precis hem från skolan. Slutade sent idag som vanligt på onsdagar, men eftersom vi har tema brukar vi alltid få sluta tidigare..egentligen ska vi sluta kl 16.40. Idag blir det ingen träning för mig heller, känner att jag håller på att bli sjuk så det är nog bäst att jag vilar, så jag kan träna sen :) Så för mig blir det nog bara hemma i kväll, har massor av saker att göra i plugget såklart men det är ju som alltid. Snart är det helg i alla fall och det är ju tur, konstigt nog blev jag rätt chockad idag då jag kom på att det är bara de som är kvar av denna vecka och nästa vecka kvar innan jullovet! Vi ''ekonomiare'' är ju ''lite finare och lite bättre'' än alla andra haha,  så vi får ju ledigt en dag innan alla andra eftersom vi har vår jullunch på måndagen. Det är sjukt hur tiden går så snabbt, vi har liksom gått halva ettan nu och jag har knappt hunnit reagera känns det som. Men skönt är det, lov uppskattas ju en aning! ;)

I helgen har jag bestämt mig för att chilla i alla fall, inga utekvällar och inget jobb! Eller ja vi ska åka till kusinerna och stöpa ljus och sånna där grejor..julmys i högsta grad, det ska bli trevligt! Ibland behöver man sånna lugna helger, mina helger har ju varit rätt vilda den senaste tiden måste jag säga. Så ibland måste man stressa ner..som min kära mami sa till mig här om dagen. För det behövs ju faktiskt, även om det kan vara svårt ibland. Speciellt när vår älsklings Elin fyller 18 år nästa helg! Då blir det inga lugna puckar inte, speciellt inte för henne ;)



Jag just nu =)

Nej nu ska jag ta någonting att äta och sedan göra klart mitt arbete om kärnkraft, låter skoj va? Huum, har väl gjort roligare grejor! ;)

Puss puss så länge! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0