hej

ligger hemma i sängen och är fortfarande förkyld .. blä på det. hostar och snorar som en galning, känns ju typ som att man är dödssjuk eller något. nej nu ska vi inte överdriva, men det är typ så. har druckit massor med te och blabla men inget hjälper. skitvinter. får se om det blir någon skola imrn. skulle behöva gå dit, ligger redan efter som fan i allt. jag suger verkligen på skolan, hehe. men så kan de va.

nu ska jag nog gå o göra en stor kopp varm choklad, fett gott. sen ska jag lägga mig i sängen igen och fortsätta lyssna på julmusik <3 så himla mysigt att göra det! börjar ju längta till jul som fan. dock kommer den här julen suga k*k men det är fortfarande jul! :D på lördag ska jag åka med maja till sthlm för att köpa julklappar igen. blev ju inte så lyckat förra veckan när jag skulle göra det, hittade ju inte en enda julklapp! så ja, får hoppas att de går bättre den här gången.
fyfan vilket tråkigt inlägg. hehe skyller på att jag är sjuk och inte har något annat för mig!




en "julkorg" vi fick från någon förra julen blev snabbt kissarnas favorit ;)
puss jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0