hardcore!

tjena! nu tänkte jag vara duktig och skriva ett blogginlägg om min dag, som för övrigt har vart kanon!
började dagen med julmys i skolan. vi pyntade hela korridoren, och det blev verkligen hur mysigt som helst. temat var ju "hardcore jul på media", så ;) man fick värsta jul känslorna, och nu håller jag på att längta ihjäl mig till julafton! som är bästa dagen på året. aja. efter pyntet sjöng vi sånger för varandra som vi hade skrivit, alltså vi var olika grupper som gjort låtar. lite roligt vare att höra allas texter ;) sedan så var jolene och jag snälla och ställde upp på ngn intervjuv grejs. som senare att kommer visas på tvn i media, sjukt pinsamt kommer det att bli eftersom att jag gjorde bort mig totalt .. haha! usch. sen hade vi bara en lektion, mediaproduktion, vilket var ganska nice eftersom att jag typ var klar, så satt typ på facebook de mesta av lektionen. vi slutade typ 13.00 och då drog jag och jolene till täby c för att shoppa lite. det var supermysigt! dock blev vi skittrötta av det och somnade på bussen påväg hem (a) hihi.

nu ska väl jag sova snart. har ju vänt på dygnet helt jag. sover när jag kommer hem från skolan och är vaken halva nätterna. men det är kanon det ;)

puss /jenny


Kommentarer
Postat av: Jolene!

Så otroligt fin bild asså ;D <3<3

2010-12-02 @ 23:35:04
URL: http://jolenegriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0