förkyld

heii påer! hoppas att ni mår bra .. vilket jag inte gör! ligger i sängen o är skitförkyld. det suger verkligen. började känna mig lite hängig igår, sen i dag så ba poff och så är man jätteförkyld. skitroligt.
blir nog hemma från skolan imrn, kommer aldrig palla sitta i skolan med snorig näsa och hosta hela tiden. nej usch, så de blir till att ligga hemma i sängen, glo på film och dricka te.

i helgen har jag inte gjort så värst mycket. var med jolene i fredags, vi chillade och sen tog vi bussen till norrtälje och var med några kompisar en stund. sen åkte vi hem och somnade dirket typ, skittrött som man va.
sen i lördags, eller ah igår, åkte jag och jennifer in till täby och julhandlade. men tror ni jag hittade en enda julklapp eller? nej, givetvis inte. slösade istället pengarna på en fet donken meny. som att jag inte ätit tillräckligt mycket på donken den här veckan lixom. typ varje dag, kommer bli värsta tjockisen om jag fortsätter såhär. illa.  men iaf, sen drog jag hem bara för att byta om och duscha och sen dra vidare till ida. vi satt och kollade på roliga filmer på youtube, roligt va!? :D nejmen, sen kom några kompisar o hämtade oss. vi åkte till dom och kollade på ngn hitler film. dock kunde ida och jag inte koncentrera oss speciellt mycket eftersom att vi var så jäkla övertrötta. haha. efter filmen skulle dom skjutsa hem oss, men vi åkte till görla och sladdade lite först .. hehe. typ livsfarligt eftersom att ida satt i mitt knä i baksätet. men ah, gick ju bra iaf.
nej, nu ska jag fan sova. trots att klockan bara är 21.16. skittrött och har ont i huvudet. blä.


jag och jennifer när vi julhandlade förra året :)


jag ida och jennifer <3

puss /jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0