27/12-10

Hejsan!
Lägesen jag uppdaterade nu, jag tycker vi ska skärpa oss lite..mer uppdatering brudar! =) Nu när vi fått så fin design också, då måste vi ju fylla på med lite inlägg.

Just nu befinner jag mig i uppsala hos min pappa, har varit här och firat andra delen på julen eftersom jag firade själva julafton hos mamma. Det har varit en mysig jul förutom att jag har varit sjuk hela julen, har hostat haft halsbränna, ont i huvudet och täpt i näsan, ja i princip hela kittet! Mamma trodde att det kankse var halsfluss men det känns som det börjar ge sig nu så vi hoppas på att det inte är det. Trotts det har jag fått massa fina julklappar, bland annat pengar, en parfym som jag önskat mig och en ny Tv till lägeheten hemma. Som vissa nog vet var våran gamla inte så jätte vacker så det glädjer nog många att en ny tv inskaffats så man kan ha lite filmkvällar hemma. 

Snart blir det tid för lite ''sushi making'' :) Ska nämligen laga sushi med pappa och Maria som vi ska äta i kväll. Ska bli riktigt smakigt, hemmalagad sushi är helt klart godare än någon annan. Så i kväll kommer jag nog inte precis dö av svält. Snarare tvärtom...


Mums! Börjar redan bli hungrig...

Hoppas ni också har haft en bra jul. 
Puss Ida =) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0